TFFK1 - Scenario VΙII: Energy Junkies

Τhe Fight for Kompars I

Scenario VIII: Energy Junkies

Όπου Daemons και Necrons συγκρούονται για την ίδια αφορμή: ενέργεια

  

Το όγδοο σενάριο του campaign ήταν το εξής:

  • Μέσα σε ένα σπήλαιο, 1000 πόντοι Necrons ΜΟΝΟ troops
  • Έξω από το σπήλαιο, 1300 πόντοι Daemons troops, fast attack κι ένα HQ
  • Στο σπήλαιο υπάρχουν 5 δαιμονικές πύλες. Οι Necrons πρέπει να τις σπάσουν γιατί διαταράσσουν την ενέργεια που χρειάζεται το Tomb World τους.
  • Οι Daemons πρέπει να τις ενεργοποιήσουν για να καλέσουν Greater Daemons από το Warp.
  • H μοναδική είσοδος στο σπήλαιο είναι το στενό άνοιγμα μπροστά.
  • Μοντέλα και τοίχοι κόβουν το line of sight μέσα στο σπήλαιο.
  • 5 γύροι συνολικά. 

 

Πως κερδίζονται οι πόντοι του παιχνιδιού:

  • Οι Daemons παίρνουν ένα VP για κάθε δύο πύλες που ενεργοποιούν, 3 VP αν τις ενεργοποιήσουν όλες.
  • Για να ενεργοποιήσουν μια πύλη, πρέπει στο τέλος του movement phase, ένα μοντέλο με keyword "Daemon" να βρίσκεται σε base contact με την πύλη.
  • Οι Necrons παίρνουν ένα VP για κάθε πύλη που σπάνε, μέγιστο 3 VP.
  • Οι πύλες είναι untargetable κι έχουν 4 wounds η καθεμία. Για να xάσει ένα wound μια πύλη πρέπει ένα μοντέλο "Dynasty" να βρίσκεται σε base contact με αυτή για έναν ολόκληρο γύρο, χωρίς να κάνει οποιοδήποτε άλλο action (move, shoot, fight in close combat).

.

 

Ο πρώτος γύρος του παιχνιδιού:

Οι Daemons είχαν τον πρώτο γύρο και ο Γληγόρης έφερε Nurglings και Daemonettes μπροστά στο στενό άνοιγμα που φύλαγαν 20 Necron Warriors. Σκοπός των Daemons ήταν να φύγουν από το πρώτο κιόλας combat οι Warriors ώστε να ανοίξει ο δρόμος για το σπήλαιο. Οι Daemonettes θα το κατάφερναν, αλλά τα Reanimation Protocols ενεργοποιήθηκαν αποτελεσματικά, με συνέπεια να μην φύγουν ούτε στον γύρο του Σπύρου οι φύλακες της εισόδου, καθυστερώντας αρκετά τους Daemons.

Να σημειώσουμε ότι στο παιχνίδι αυτό οι Necrons δεν έριχναν leadership tests καθώς έκαναν last stand.

 

To φαινόμενο του bottle neck:

Σου έχει τύχει να έχεις κολλήσει στην κίνηση, σε δρόμο με 3 λωρίδες, επειδή μερικά μέτρα μπροστά έχουν κλείσει όλες εκτός από μία; Αυτό συνέβη και στους Daemons του Γληγόρη. Με το πρώτο κύμα της επίθεσης να έχει κολλήσει στην είσοδο, όλα τα μοντέλα που ήρθαν στους επόμενους γύρους δεν μπορούσαν να κουνηθούν, με αποτέλεσμα να χάσουν 2 wounds όλες οι πύλες μέχρι τα Nurglings να ασφαλίσουν την πρώτη.

Στη συνέχεια είχαμε και την συμμετοχή των Immortals στο close combat που σε συνδυασμό με τα αυτόματα leadership test και τα πολύ καλά reanimation protocols του Σπύρου, έδειχναν ότι οι Daemons δεν θα κατάφερναν να κάνουν κάτι το εξαιρετικά ουσιώδες στην μάχη.

 

Ο τέταρτος γύρος που στην ουσία ήταν και τελευταίος του παιχνιδιού:

Οι πύλες είχαν 4 wounds κι επειδή οι Necrons ήταν ανενόχλητοι μέχρι τον τέταρτο γύρο, ο Σπύρος κατάφερε να σπάσει τις 4 από τις 5. Οι Daemons είχαν μπει σχεδόν όλοι μέσα στον τέταρτο γύρο, αλλά ήταν αδύνατο να πάνε ακόμη και στα μεσαία objectives. Έτσι, ο Σπύρος σκόραρε τα πρώτα του 3 VP στη λίγκα, περιορίζοντας τον Γληγόρη σε 1 VP, αυτό που ήταν σχεδόν πάνω στην είσοδο και ήταν (μάλλον) αδύνατο να χάσει!  

 

Ανοίγει λογαριασμό στη βαθμολογία και ο Σπύρος. Ο Γληγόρης εξακολουθεί να ισοβαθμεί με τον Κουμπάρο στις πρώτες θέσεις. Οι υπόλοιποι όμως δεν έχουν παίξει αρκετά παιχνίδια και αυτή η πρωτιά φαντάζει πολύ εύθραυστη! 

 

 

TFFK1 - Scenario VΙI: Brother I Am Pinned

Τhe Fight for Kompars I

Scenario VII: Brother I Am Pinned

Όπου οι Salamanders πρέπει να αντέξουν ή να γίνουν βιομάζα

  

Το έβδομο σενάριο του campaign ήταν το εξής:

  • Από τη μία μεριά είχαμε 1000 πόντους Salamanders, στημένους στην άκρη του τεραίν
  • Από την άλλη μεριά θα έρθουν σε 3 κύματα, 1000 πόντοι Tyranids
  • Σκοπός των Salamanders είναι να μην πεθάνουν όλοι
  • Σκοπός των Tyranids είναι να τους σκοτώσουν όλους
  • Τραπέζι 1χ1

 

Πως κερδίζονται οι πόντοι του παιχνιδιού:

  • Οι Tyranids κερδίζουν 1 VP για κάθε 33% του αντίπαλου στρατού που καταστρέφουν
  • Οι Salamanders κερδίζουν 1 VP για κάθε 33% του αντίπαλου στρατού που καταστρέφουν

.

 

Ο πρώτος γύρος του παιχνιδιού:

Φυσικά ο Κουμπάρος (ή χαμαιλέον) διάλεξε το Hive που δίνει +1 στα cover saves, καθώς ο πρώτος γύρος ανήκε στον Λευτέρη και στις Salamanders του. Ένας πρώτος γύρος γεμάτος γκρίνια από την μεριά του Λευτέρη να σημειώσουμε, καθώς θεώρησε εξαιρετικά απίθανο να καταφέρει να κάνει το οτιδήποτε σε αυτό το σενάριο που θα έπεφταν επάνω του οι ορδές του Κουμπάρου. Ο Κουμπάρος από την άλλη, έβγαλε ψύχραιμα ότι μοντέλα έχασε σε shooting και overwatch και έστειλε το πρώτο κύμα με τα Hormagaunts πάνω στου Space Marines.

 

Κι έμπαιναν, κι έμπαιναν..:

Το ένα κύμα διαδέχονταν το άλλο, με τον Λευτέρη να εξακολουθεί να παραπονιέται. Μετά τα Hormagaunts ακολούθησαν οι Genestealers που δυστυχώς για τον Κουμπάρο δεν συνοδεύονταν από τον Broodlord, αυτός μπήκε στο τέλος μαζί με τον Swarmlord που οδηγούσε την επίθεση. Οι Marines αποδείχθηκαν τελικά εξαιρετικά ανθεκτικοί και κατάφεραν να κερδίσουν τα δύο πρώτα κύματα της επίθεσης με μικρές απώλειες. Όλα θα κρίνονταν στην μάχη των Warlords.

 

Ο πέμπτος και τελευταίος γύρος του παιχνιδιού, και το challenge που ποτέ δεν έγινε:

Στον τελευταίο γύρο του παιχνιδιού, ο Κουμπάρος είχε μείνει με Genestealers και τον Swarmlord και τους Guards του. Ο Λευτέρης είχε περισσότερα μοντέλα στο τραπέζι και ο Κουμπάρος προσπαθώντας να τον ψαρώσει, έφερε την μεγάλη "κατσαρίδα" μπροστά κάνοντας ένα challenge στον Warlord των Salamanders. Φυσικά και δεν το δέχτηκε ο Λευτέρης και το παιχνίδι τελείωσε αφήνοντας δυσαρεστημένους τους θεατές που παρακολουθούσαν διψόντας για αίμα.

Όταν έφτασε η ώρα να μετρήσουμε απώλειες, άρχισε ο Κουμπάρος να γκρινιάζει! 1 Victory Point για τις Tyranids και 2 VP για τις Salamanders! 

 

Ο Κουμπάρος οδηγεί σταθερά τη λίγκα μας, έχοντας και τα περισσότερα παιχνίδια όμως. Σε μικρή απόσταση ακολουθούν και οι υπόλοιποι όμως. Είναι ακόμα η αρχή, έχει πολύ δρόμο ακόμα!