TFFK1 - Scenario XΙ: Treachery

Τhe Fight for Kompars I

Scenario XI: Treachery

Όπου οι Salamanders ανακαλύπτουν το σκοτεινό μυστικό του Kompars I

  

Το ενδέκατο σενάριο του campaign ήταν το εξής:

  • 1000 πόντοι Salamanders στην μία μεριά του τραπεζιού.
  • 1000 πόντοι "Guardsmen" στην άλλη μεριά του τραπεζιού, μέσα στα κτήρια.
  • Διάρκεια παιχνιδιού 5 γύρο.

 

 

Πως κερδίζονται οι πόντοι του παιχνιδιού:

  • Σε αυτό το σενάριο σκοράρουν μόνο οι Salamanders.
  • Ένα VP αν σκοτώσουν τον Commander Petran μέχρι τον τέταρτο γύρο.
  • Ένα VP αν σκοτώσουν τον Commander Petran σε οποιοδήποτε γύρο του παιχνιδιού.
  • Ένα VP αν ρίξουν το Bastion (Defense System) στα 3 ή λιγότερα wounds χωρίς να σπάσει.

.

 

Οι κανόνες του παιχνιδιού:

Aποκαλύψεις! Ο σεβασμιότατος διοικητής του Kompars I είναι τελικά ένας παλαβός cultist που λατρεύει κάποιον δαίμονα. Έχει στήσει μάλιστα στο σπίτι του ένα ιερό προς τιμήν του, με το οποίο θα προσπαθήσει να τον φέρει στον κόσμο. Ο Petran πλαισιώνεται από ένα τσούρμο ομοϊδεάτες, την στιγμή που η πλειοψηφία των Guardsmen του πλανήτη δεν είχε ιδέα! Αυτός είχε διατάξει το κλείσιμο των αμυντικών συστημάτων του πλανήτη, έτσι εξηγούνται οι παράλληλες εισβολές Tyranids και Orks

Μετά από ενδελεχή έρευνα, αυτό ανακάλυψαν οι infiltrators του Λευτέρη, ανώτερου διοικητή των Salamanders που βρέθηκαν αποκλεισμένοι στον πλανήτη. Τώρα πρέπει να σταματήσουν το summoning ritual και να επαναφέρουν το αμυντικό σύστημα. Για να γίνει αυτό, ο Petran πρέπει να πεθάνει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού και το Bastion να μείνει με 3 ή λιγότερα wounds. Αν δε ο lunatic commander πεθάνει πριν τον τελευταίο γύρο, το ritual ακυρώνεται και είναι major victory, που δίνει 2 πόντους αντί για έναν στον Λευτέρη.

 

Μια μάχη μες το άγχος:

Ο Λευτέρης πρέπει να προλάβει μέσα σε 5 γύρους να κάνει δύο πράγματα. Αρχίσει το advance, αλλά και οι Guardsmen από την άλλη δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Ομάδες Mutants και Cultists βγαίνουν μέσα από τις τάξεις τους, ορμώντας με φανατική οργή στους Primaris Marines. Ένα Stormtalon συγκεντρώνει τη δύναμη πυρός των Guards αφήνοντας περιθώριο στο Dreadnought να επιτεθεί από την αδύναμη πλευρά τους.

Οι Guardsmen ωστόσο έχουν σαστίσει, καθώς οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι γίνεται. Οι διαταγές τους είναι να ρίξουν χωρίς διάκριση στις Salamanders απέναντι και βλέπουν κάθε λογής Heretics να τις πολεμούν μαζί τους. Μην έχοντας όμως επιλογή, συνεχίσουν να πυροβολούν κατά βούληση τους πράσινους Marines που έχουν κερδίσει αρκετό έδαφος από την αρχή του παιχνιδιού. Οι γύροι περνούν όμως και το ritual κοντεύει να ολοκληρωθεί.

 

Dreadnought εσύ MVP:

Φτάνοντας πλέον στον πέμπτο γύρο, ο Petran ήταν σίγουρος ότι θα ολοκλήρωνε το ritual. Δεν είχε απειληθεί σε όλο το παιχνίδι και το μόνο που είχαν καταφέρει οι Salamanders μέχρι στιγμής ήταν να καταλάβουν το Bastion με το Defense System. "Ααα-ανόητοι" μουρμούρησε. "Και τι καταλάβατε-εεε; Μόλις γίνω Ντίμον Πρίνς θα σας γα..." Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη σκέψη του, καθώς μια καυτή ακτίνα φωτός κυριολεκτικά τον έλιωσε.

Το Dreadnought που σε όλο το παιχνίδι έρχονταν ασταμάτητο από την δεξιά πλευρά, κατάφερε να φτάσει σε ακτίνα βολής και με μία ριπή ακριβείας έβγαλε από την μέση τον Lord Commander του Kompars I και μαζί το φιλόδοξο του σχέδιο για αφανισμό του πλανητικού συστήματος από το Chaos. To ritual δεν ολοκληρώθηκε, αλλά είχε προλάβει να αρχίσει..

 

 

2 VP για τον Λευτέρη σ' αυτό το σενάριο, που λίγο έλειψε να κάνει το απόλυτο. Έτσι, σπάει η ισοβαθμία και έχουμε καθαρό τρίτο στη λίγκα.